خانما دکترتون چقد زیر میزی ازتون گرفت بابت سزارین؟

۱۴ پاسخ

۲۵۰ دلار

دکتر من هیچی نگرفت

۱۵ گفت بهم

گفته ۱۵ میگیرم

از من ۱۵

۲۰ گرفت ... بیمارستان خصوصی هم اومد عملم کرد.. البته فرقیم نداشت دولتی هم عملم میکرد همینقدر زیر میزی می‌گرفت خودش

۲۰ برذه

بیمارستان خصوصی ☆☆☆ 5/۵٠٠

۱۸گرفت توی بیمارستان خصوصی

بمن گفته ۲۲ میگیرم

تومن ۱۵

فعلا ۸ تومن گفته

منم ۳۰ با بیمارستان ۹۰ تومن گفت میشه

۴۰ اونم تو بیمارستان دولتی

سوال های مرتبط