خانوما چقدر زیر میزی گرفت دکترتون برای سزارین اجباری؟

۹ پاسخ

اختیاری ده تومن
البته 15میخواست
بیمارستان خصوصی

ده تومن

۳۵ تومن گرفت

اجباری هیچی

تومان35

منو دکترم میخواست ۱۰ تومن بگیره رفتم بیمارستان که شوهرم کار می‌کنه دکتر هیچی نمیگیره ولی خودم می‌خوام برای کارت هدیه و گلدون گل بگیرم بعد زایمان میرم پیشش ببرم براش

۲۵ تومن

۱۵ بیمارستان تامین

به من گفت بیست تومن

سوال های مرتبط