۱۵ پاسخ

تاالان که ۲۰بود نمیدونم دیگه زیاد بشه یانه

۹ گفته

۲۵ تومن

۷ تومن قراره بگیره

گفت فعلا ۲۱ هست سال جدید بیشتر میشه🤦‍♀️

شما که زیرمیزی ایقد پول دادین هزینه بیهوشی و بیمارستان هم جدا میدین

۱۰ تومن

۳۰ تومن🥺

۱۰ تومن البته سزارین دوم بودما

۲۵تومن

۲۰تومن

25تومن.

15 تومن

۷ تومن

واسه من گفته ۹ تومن .خدا خیرش بده

سوال های مرتبط