خانمای سزارین اختیاری بچه اول،دکترتون چقد زیر میزی گرفت!؟

۱۴ پاسخ

۱۲ از من گرفت

من پرسیدم گفت ۳۰ تا ۴۰ بیمارستان هم ۲۰

الان بچه دومم ۳۵ میدم

۳سال پیش ۵تومن دادم من

شهر مااز ۴۰ به بالا

مال من
۲۰ تومن

۳۰گفته

گفته 10

گفته ۲۰ تومن

من اورژانسی شدم زیر میزی ندادم

من بچه اول رفتم دکتر نسیم سنجری. یک ریال هم زیر میزی نمیگیره
رییس انجمن زنان زایمان کشور هم هست

دکتر من گفت زیر میزی نمیخاد
ولی هزینه بیمارستان پرسیدم گفت ۱۲۰ تومن
بیمارستان آرمان خیابون سئول

اگر تهران هستی
برو نامه فوبیا از دکتر روانپزشک بگیر
یک ریال هم زیر میزی نمیدی

۱۵تومن

سوال های مرتبط