۵ پاسخ

وای مثل پسر من🤯🤯🤯

منم همین دردا دارم ،اصلا از صب خوب نخوردههه بیشترم سینع دادم نمیدونم چقد خوردع،وزنشم کمه

من از غصه دارم میمیرم

دختر منم همینطوره،البته تازگیا ۲ روزه بهتر شده یکم ،من شیرشو عوض کردم

ببر دکتر لازم باشه شربت میده

سوال های مرتبط