۱۰ پاسخ

بهش سخت نگیر عزیزم.. هر روز باهاش کار کن. باید تمایل داشته باشه..موبایل دستت نگیر. بهش نده یا خیلی کم... ببینه کتاب دستته یا رنگآمیزی میکنی اونم بیشتر خوشش میاد

من اصلا اصرار نمیکنم زود اینار‌ یاد بگیره
دفتر و مداد رنگی میدم بهش ولی زیاد تحت فشار نمیزارمش

چه عجله ایه

کلا فکر میکنم پسرا کمتر از گل دخترا اهل نقاشی و رنگ آمیزی هستن...پسر من که اصلاااااا حوصله رنگ آمیزی نداره...یه نقطه را انقدررر رنگ می‌کنه و مواظبه از خط بیرون نزنه که هیچ وقت یه نقاشی کوچولو را کامل رنگ نکرده فداش بشم😅الهی تنشون سالم باشه🤲❣️

شاید دوست نداره زوری که نیست علاقه نداره یا زوده

افرین بهش برا تمرین خوبه که کم کم خودش یاد میگیره گلم 😊👍

پسر من اصن نمیشینه ک بخاد رنگ کنه

رنگ امیزی دختر من بنظرم‌خوبه

تصویر

پسر من هم مداد و درست میگیره هم بلدهخوب رنگ بزنه اماااا لج میکنه و خیلی بد رنگ میکنه و‌ میگه حوصله ندارم😒

مثل پسر من🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط