خانما ذخیره تخمدان باید چن باشه

۲ پاسخ

بستگی ب سن داره

عدد زیر ۱رو معمولا برای سن ۳۵ ب بالا ضعیف حساب میکنن بازم با مصرف مکمل بهبود پیدا می‌کنه معمولا
بالای ۴ هم یکی از نشانه های تنبلی تخمدانه

سوال های مرتبط

عبیر عبیر قصد بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری