نینی های شمام تو این هفته خیلی تکون میخورن؟

تصویر
۷ پاسخ

ای خدا توروخدا دختر من شبیه این عروسک شه تو چرا تاحالا اینو نگه داشتی اخه این اگه واسه من بود همون میخوردمش🥹🥹🤤🤤😂😂❤❤

اره ولی از ۳۰ هفته جاش کم میشه تکوناشم خیلی کمتره

برا من خیلی خودشو سفت میکنه حالا نمیدونم بخاطراینه که این چندروز کار کردم

ارهه و من می ترسم میگم چرا تکون میخوره بریم دکتر.

آرره وروجک😍🥰

خیلی خود گهواره هم نوشته تواین هفته فعالیت شبانه هم دارد:)

نمیدونم ولی برای من خیلی تکون میخوره وروجک😂

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری