اول یه معاینه میرید دکتر
روز سوم پریودیتون ازمایش خون میدید
بعدش سونو میشین و شروع میکنید به دریافت دارو های تحریک تخمدان
تا روز ۱۴-۱۵ سیکلتون ۳-۴ بار سونو میشین تا فولیکول ها به اندازه مناسب برسن
بعد ۴۸ ساعت قبل تخمک کشی دوباره ۲ یا ۳ تا امپول دیگه دارید
بعد بیهوشتون میکنن
تخمک ها رو برمیدارن
(توی دوره تخمک کشی یعنی از وقتی داروهارو دریافت میکنید بهتره نزدیکی نداشته باشید کار سنگین نکنیذ
چون تخمدان ها تا یه اندازه ای متورم میشن و باید مراقب باشید)
تو دوستای من مامان علی (ثمین )با تخمک اهدایی باردار شده جنین فریز شده هم داره میخاست رایگان اهدا کنه ازش بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.