خانوما اگ شیر تو سینه بمونه چی میشه؟

۳ پاسخ

برو زیردوش گرم ماساژبده تا دردش اروم بشه بعدشم کم کم خالیش کن برا زخمشم میتونی روغن زرد بزنی عالیه

شیر بمونه تو سینه سفت میشه شدیدا درد میگیره و باعث تب و عفونت میشه
شیرتو بمال روش بزار خصک بشه به بچتم درست شیر بده سعی کن سر سینتو بهش ندی تا سرش خوب بشه

سینت سفت میشه خودت اذیت میشی بدوش بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی