خانما چرا بچم‌وقتی شیر میخوره اینقد تو گلوش میزنه؟

۲ پاسخ

برا اینه که شیر زیاد میشه سر شیشه نیم قطره یا یک قطره بخر اگه شیر خشک اگه شیر خودتم هس نوک سینت نگه دار،شیب دار بخابونش من میکشم از دهنش بیرون هرجوریه وگرنه گلوش میپره

شیر زیاد میاد نمی تونه قورت بده
شیب دارش کنی براش راحت تره

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی