من دکترم دستمزد نمیگیره فقط هزینه بیمارستان
بیمارستان تریتا
۳۵ گفت
من یکی بهم دکترشو معرفی کرد رفتم پیشش ، پرسیدم گفت دستمزد نمیگیره فقط هزینه بیمارستان
مطبش هم صادقیه اس پشت بیمارستان ابن سینا دکتر آقایی
25تومن
۲۰ میخوام بدم دکتر یکمم میخوام چربی شکممو بردارم
من دکترم ماما هست ولی اگه بخوام با تیم جراحیشون زایمان کنم گفتن ۸تومن میشه
سزارین دوم هم پول میگیرن ولی یه ذرررههه کمتر میگیرن به نسبت اولی، مگه اینکه دکتر اصلا زیر میزی نگیره همون هزبنه بیمارستانو بده،تازه بیمارستان صارم شکم دوم گرون تر هم میگیرن😐اولی 85 دومی 120
برا من بچه اول 10تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.