۸ پاسخ

من دکترم دستمزد نمیگیره فقط هزینه بیمارستان
بیمارستان تریتا

۳۵ گفت

من یکی بهم دکترشو معرفی کرد رفتم پیشش ، پرسیدم گفت دستمزد نمیگیره فقط هزینه بیمارستان
مطبش هم صادقیه اس پشت بیمارستان ابن سینا دکتر آقایی

25تومن

۲۰ میخوام بدم دکتر یکمم میخوام چربی شکممو بردارم

من دکترم ماما هست ولی اگه بخوام با تیم جراحی‌شون زایمان کنم گفتن ۸تومن میشه

سزارین دوم هم پول میگیرن ولی یه ذرررههه کمتر میگیرن به نسبت اولی، مگه اینکه دکتر اصلا زیر میزی نگیره همون هزبنه بیمارستانو بده،تازه بیمارستان صارم شکم دوم گرون تر هم میگیرن😐اولی 85 دومی 120

برا من بچه اول 10تومن

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهدیار مامان زهرا و مهدیار ۷ ماهگی