بعد رابطه ب خونریزی خفیف افتادم چ کنم کجا برم الان؟

۳ پاسخ

بهتره بری بیمارستانی که دکترت قرارداد داره

ببین دکترت کدوم بیمارستان کار می‌کنه
برو زایشگاه بگو مریض فلان دکترم این اتفاق افتاده
خیلی بهتره تا بری یجا ک دکتری ک تحت نظرشی نیس

استرس نداشته باش.
اوراژانس بیمارستان صارم برو.

سوال های مرتبط