خانما من الان افتادم به خونریزی چیکار کنم دکترم الان نیست😭

۲۰ پاسخ

برو بیمارستان

برو بیمارستان و حتما بیا بهمون خبر بده حالت خوبه عزیزم

ای خداا
سریع برو بیمارستان امام رضا

برو بیمارستان فقط گلم

شیاف بزار یا سریع برو امپول پروژسترون بزن هندونه سرد بخور

برو بیمارستان

برو بیمارستان تریاژ مامایی

برو زایشگاه خب اونجا دکتر زنان هیت

نگران نباش احتمالا هماتوم داری منم چند بار اونجوری شدم اکه درد شدید نداری استراحت کن تا به دکترت دسترسی داشته باشی

برو بیمارستان

برو بیمارستان

به نزدیکترین بیمارستان ،بخش زایشگاه برو

و اگر شرایط رفتن هم نداری
شیاف پروژسترون بزار و سعی کن استراحت کنی تا بری دکتر

خب برو زایشگاه
آمپول میزنن قطع میشه

هماتوم‌داشتی؟؟؟برو بیمارستان

خونریزی شدید داری یا لکه؟

خود به خود به خونریزی افتادید

شیاف پروژسترون بزار سریع برو بیمارستان گلم نگران نباش ان شاء الله که چیزی نیست

به چه دلیل شیاف پروژسترون استفادکن

شیاف بزار
استراخت کن
و تو سریع ترین زمان برو دکتر

شیاف پروژسترون استفاده نمی کنید

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان برکت مامان برکت هفته بیست‌وپنجم بارداری