دختر منم همینطوریه
رفلاکس
من اینحوری بود .دکتر دندانپزشک اطفال بردم گفت از استرس و عصبی .گفت زیاد دعوا میکنه باخواهرش گفتم دیگه بچه ان یکی به دو میکنن ،گفت تموم این دندون قروچه ها از اعصاب هست
دختر من یه دوره ای که تازه میرفت مهد اضطراب داشت اینجوری بود
وای خیلی بده درکت میکنم
حالم بد میشد نصف شد همش غصه میخوردم
اضطرابش که تموم شد دندون قروچه هم تموم شد
پسرمنم اینجوری بودگفت انرژیش بالاست توخواب نمیتونه تخلیه کنه اینجوری میشه ی شربت دادوامگاگفت اگرتغییرنکردبایدببری دندونپزشکی گارد اگراشتباه نکنم بگیری وبیاری دوباره داروی تخصیصی تربدم خداروشکرخوب شد
دکتر بردم گفتن انگل آزمایش گرفتن نداشت دوسال پیش ولی بعد متوجه شدیم از اعصاب روزایی که خیلی عصبی میشد بیشتر میشد ولی الان خدارو شکر خیلییییییییی بهتر شده
پسرمنم اینجوری بود الان یکم بهتره خداروشکر
اعصاب عزیزم
انگل.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.