خانوما سنو وزن چندهفتگی بریم خوبه؟

۴ پاسخ

من ۲۹ هفته رفتم
آخریش هم ۳۶ هفته دوتاشم خوب بود خداروشکر

من خودم 28 هفته و 3 روزم بود رفتم

به من گفتن ۳۴ هفته تایم خوبیه

28تا 30هفته

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۸ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری