خانوما چه وقتی بریم سنو وزن بچه

۶ پاسخ

بستگی ب دکترت داره واس من ۲۵هفته هم گرفته میگن ۲۸یا ۳۲

من دکترم ۳۰هفته گفت برو

من‌۳۰ هفته رفتم

۳۲برو بهتره که باز هی سونو نفرسه بعدی بزاره۳۵

من ۲۶ هفتگی یه بار رفتم یه بار دیگم تو ۳۲ هفتگی باید برم

من۳۲میرم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۵ ماهگی
مامان 🌼Lena🌼 مامان 🌼Lena🌼 روزهای ابتدایی تولد