۳ پاسخ

همه جوره درو بستی دیگه استرس چی آخه . میشی نترس

من قراربود یازدهم بشم نشدم ولی حامله نیستم

منم امروز باید میشدم نشدم کاندوم جلوگیری میکنم میخام قرصم بخورم از این به بد واقعا خیلی ن
میترسم ۷روز پریودی فقط استرس ندارم بعدش تا پریودی بعدی استرس میکشم نکنه باردارشم

سوال های مرتبط