چند روز دیگه بگذره بهتره
ولی در کل واکسن راحتیه فقط تب میده ک با پاراکید اوکیه
کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879
ببین من پسرم بردم فقط باید تب نداشته باشه.خمداین واکسن اگ کسی سرماخوردگی داشته باشه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.