۳ پاسخ

چند روز دیگه بگذره بهتره
ولی در کل واکسن راحتیه فقط تب میده ک با پاراکید اوکیه

کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879

ببین من پسرم بردم فقط باید تب نداشته باشه.خمداین واکسن اگ کسی سرماخوردگی داشته باشه میگیره

سوال های مرتبط