کسی می‌دونه هزینه سزارین تو بیمارستان بهمن چقدره؟

۷ پاسخ

٧٠ تا ٩٠ كه دوستان ميفرمايين بيمارستان ميگيره دكترم هم جدا ميگيره يا كلا فقط همون پوليه كه بيمارستان ميگيره؟

85 ملیون دوستک پریروز زایمان کرد

۶۵ با بیمه تامین اجتماعی

من شش سال پیش بیمارستان مهراد بچه اولمو بدنیا اوردم
اونموقع 19ملیون شد
دیروز زنگ زدم گفت 170ملیون 🥺🥺🥺 خیلی بالاس هزینه ها

قبل از جنگ ۵۰بوده الان حدود ۷۰تا ۹۰

یکی از مامانا تو گهواره میگفت بین ۷۰تا ۹۰ اجباری و اختیاری هست

پرسيدي ب منم بگو

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی گولو مامان نی‌نی گولو هفته سی‌وسوم بارداری