٧٠ تا ٩٠ كه دوستان ميفرمايين بيمارستان ميگيره دكترم هم جدا ميگيره يا كلا فقط همون پوليه كه بيمارستان ميگيره؟
85 ملیون دوستک پریروز زایمان کرد
۶۵ با بیمه تامین اجتماعی
من شش سال پیش بیمارستان مهراد بچه اولمو بدنیا اوردم
اونموقع 19ملیون شد
دیروز زنگ زدم گفت 170ملیون 🥺🥺🥺 خیلی بالاس هزینه ها
قبل از جنگ ۵۰بوده الان حدود ۷۰تا ۹۰
یکی از مامانا تو گهواره میگفت بین ۷۰تا ۹۰ اجباری و اختیاری هست
پرسيدي ب منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.