۱ پاسخ

من خودم چند بار رفتم پیش دکتر قطبی
خیلی راضیم از کارش
از مطبش بیشتر🤌
دکتر اعظمی هم خوبه قبلا پیشش میرفتم
خانومشم نائب زاده اس خوبه ولی تو بارداری داروی اشتباه بم داد شانس آوردم خودمو دکتر داروخانه فهمیدیم وگرنه به چوخ میرفتم دیگه نرفتم پیشش😒
دکتر زارعیم خیلی خوبه🤌اما نوبتاش سه چهارماهه پره

سوال های مرتبط

مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی