من خودم چند بار رفتم پیش دکتر قطبی
خیلی راضیم از کارش
از مطبش بیشتر🤌
دکتر اعظمی هم خوبه قبلا پیشش میرفتم
خانومشم نائب زاده اس خوبه ولی تو بارداری داروی اشتباه بم داد شانس آوردم خودمو دکتر داروخانه فهمیدیم وگرنه به چوخ میرفتم دیگه نرفتم پیشش😒
دکتر زارعیم خیلی خوبه🤌اما نوبتاش سه چهارماهه پره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.