خارش و قرمزی واژن دارم از دیروز چ کنم؟؟؟

۲ پاسخ

پماد ان ان برای خارش موضعی خیلی خوبه

عفونت قارچی هست ، پماد واژینال بگیر استفاده کن فعلا (یک هفته حداقل)
در اولین فرصت برو دکتر
منم اینجوری شدم یکی دوبار بعد زایمان چون بعد پنج ماه پریود شدم خیلی اذیت بودم

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی