۱۲ پاسخ

منم اونجور بودم پمادم زدم خوب نشدم...
فقط دوروز تو خونه ن شورت پوشیدم ن شلوار ک چیزی بهش نخوره بدتربخاره ...خودش خوب شد با دستمال خشک میکرم خودمو

پماد کلوتریمازول بگیر با اپلیکاتور از داروخونه استفاده کن درجا خوب میشی. من خریدم هر وقت خارش و سوزش داشته باشم استفاده میکنم

منم چندروزه سوزش خارش دارم

کلوتریمازول داخلی
قرص لاکتوفم

باید بری دکتر‌زنان عفونت داری پاپ‌اسمیر انجام بدی

منم داشتم رفتم قرص ءرفتم داروخانه خوب شدم

پماد کلوتریمازکل عالیه با یبار استفاده عالیه

تو تشت اب ولرم و سرکه سفید ۱۰ دیقه بشین

پماد کلوتریمازول

توی یه بطری آب یه قاشق جوش شیرین بریز. هروقت رفتی سرویس خودتو باهاش بشور.

منم اینجوری شدم خوب شدی ب منم بگو

پماد ان ان داری بزن

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی