۵ پاسخ

من بی بی کر دادم خوب بود
باعث میشه نفخ خارج بشه و شکمش کار کنه
کنارش کولیک اید هم دادم

باید ببینی چه قطره ای بهش میوفته من کولیکز دادم عالییی بود
ولی بی بی کر اصلا بهش جواب نداد

بیبی کر روی دختر من تاثیری نداشت

میلکازیم اصلا خوب نبود براش همش بالا میآورد

من بی‌بی کر میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان hamin💙 مامان hamin💙 ۷ ماهگی