فولیکول 21 برا بارداری خوبه؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عالیه

منم روز دوازدهم پریود فولیکول ۲۱بود آمپول آزادسازی زدم اقدام کردم

دقیقاً سنوی منم همین بود خداکنهجفتمون باردارشیم این ماه . الهی آمین

روز چندم سیکلت رفتی برا سونو عزیزم؟

اره مال من ۲۰ بود

عالیه

روز چند سیکل

اقدامت داشته باش

عالی

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان گرده مامان گرده قصد بارداری