۵ پاسخ

موقع خواب پشتت بالشت بزار

شیاف بزار

خیلی طبیعیه

کیسه آبگرم بذار آروم می شی

اگه زیاد کار کردی که استراحت کن اگه نه پس بخاطر افت پروژسترون و علائم شروع زایمانه

من از قسمت کمر و لگن فلجم...بیشتر دراز کشیدم...کار هم در حد ناهار و شام و ظرف شستنم

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی