این دگ چ کوفتیه؟؟
دختر من پنج ماهگی گرفت یک هفته ای خوب شد سه شب تب کرد و تن و صورتش جوشای سطحی ریز زد
بچه من 14 ماهگی گرفت یکی از مزخرف ترین ویروسا
آره زیریکسال هم حتی میگیرن
پسرمن دوهفته پیش گرفت زیاد هم ترسناک
چهار روز تب خیلی شدید داشت طوری که هزیون میگفت فقط هم شیاف تبشو میاورد پایین بعد تب سه روز صورتش ریخت بیرون قرمز شد بد شده بود الانم سرفه خلط دار داره هنوز
دختر من گرفت ی سالش بود
اونقدری ک میگن ترسناک نبود منتها تب بشدت بالایی داشت نزدیک ۴۰درجه
که من بردمش بیمارستان
پسر من گرفت خیلی بد بود ولی ی سالش بود
چی هست ؟
دختر من ۲سال و نیمگی گرفت خیلیم بد بود تنم میلرزه یادش میوفتم. دکتر گفت زیر دوساله ولی ممکنه بزرگتر هم بشن بگیرن
رزوئلا چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.