۷ پاسخ

مبارکش باشه فدات❤

سلام
شما از دکتر هداوند و بیمارستان امام خمینی راضی بودید؟؟؟

دختر منم الان علائمشو داره و یکم سر لثش سفید شده .. نمیدونم چقدر طول میکشه تا دربیان و راحت شه

چه علائمی داشت عزیزم؟

مبارکه عزیزم، کارت دراومده پس گازت بگیره😉
مراقب دندوناش باش چون زوددراومده زودترم خراب میشه

ماشاالله چه زود

جدی چ زود مبارکه

سوال های مرتبط

مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان لیام🐣👼🏻🌻 مامان لیام🐣👼🏻🌻 ۹ ماهگی