مبارکش باشه فدات❤
سلام
شما از دکتر هداوند و بیمارستان امام خمینی راضی بودید؟؟؟
دختر منم الان علائمشو داره و یکم سر لثش سفید شده .. نمیدونم چقدر طول میکشه تا دربیان و راحت شه
چه علائمی داشت عزیزم؟
مبارکه عزیزم، کارت دراومده پس گازت بگیره😉
مراقب دندوناش باش چون زوددراومده زودترم خراب میشه
ماشاالله چه زود
جدی چ زود مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.