قند و تری گلیسیرید و اسید اوریک بالاست
تیروئید نداری
نقرس داری اسید اوریک بالاس
قندت بالاس
چقدبیسوادزیاده اینجاتیروئیدندارین یکم قندخونتون بالاس وچربی خون دارین
نه عزیزم نداری ، قبلا داشتی
خودت نگاه کن tsh
آزمایش قبلیت ۴ بوده تقریبا
الان زیر ۳
تیروئید نداری
ازه عزیزم داری من فقط نتونستم خوب بخونم ولی مشخصه مشکل داری
مشکل تیروئید نداری عزیزم،ولی قند خون و چربی خونت بالاست حتما برو زیر نظر دکتر
بله دارین
متاسفانه هم دیابت داری هم مشکل تیرویید
نه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.