۱۰ پاسخ

قند و تری گلیسیرید و اسید اوریک بالاست

تیروئید نداری
نقرس داری اسید اوریک بالاس
قندت بالاس

چقدبیسوادزیاده اینجاتیروئیدندارین یکم قندخونتون بالاس وچربی خون دارین

نه عزیزم نداری ، قبلا داشتی
خودت نگاه کن tsh
آزمایش قبلیت ۴ بوده تقریبا
الان زیر ۳

تیروئید نداری

ازه عزیزم داری من فقط نتونستم خوب بخونم ولی مشخصه مشکل داری

مشکل تیروئید نداری عزیزم،ولی قند خون و چربی خونت بالاست حتما برو زیر نظر دکتر

بله دارین

متاسفانه هم دیابت داری هم مشکل تیرویید

نه گلم

سوال های مرتبط