بالاخره شدیم ۲۰هفته چقدر دیرمیگذره الان دقیقا چندهفته میریم تو شیش ماه ؟؟

۵ پاسخ

خدا خیرت بده اون تایم که خوبه از ۳۰ به بعد انگار دیگه نمیگذره همش کلافه ای اتفاقا ۲۰ تا ۳۰ خیلی خوب میگذره

21هفته و 4 روزت بشه میری تو 6ماه

بفرمایید

تصویر

21که تموم بشه میری توشش ماه

بسلامتی انشاالله بقیه شو هم طی کنی عزیزم
21 هفته 3 روز وارد 6 ماه میشی

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی