من تصمیم دارم ببرمش آتلیه جشن نمیگیرم چون هنوز هیچی از جشن تولد نمیدونه فقط اذیت میشه فعلا که تصمیم اینه
ببخشید پشت سر بچه ی شما فرو رفته بود درست شد
خودمونی خیلی بهتره بنظرم
من ساده برگزار کردم دلی اینجوری قشنگ تره
من خودم تصمیم داشتم مهمونی عقیقه پسرم رو تولدش بدم و همه رو دعوت کنم، ولی الان اصلا شرایطش رو ندارم و احتمالا کیک بگیرم برم آتلیه
ایده برا تولد که زیاده..باید به شرایط خودت و خانواده و جیبت نگاه کنی...آتلیه میتونی هزینه کنی و عکس و کلیپ شیک داشته باشی..میتونی تم ساده بچینی خونه و یا دکور کامل بزنی و مهمون و...واقعا هرکس باید با شرایط خودش تصمیم بگیره
وای فکر کنم درگیره پروسه تولده اوف چقدر سخته 😑
منم همینطور ۱۰ روز مونده کادوشو خریدم ولی تم اینا موندم با اینکه مهمون نمیخام دعوت کنم دندونی مفصل گرفتم اینو فقط خانواده و خودم شوهرم کادو اینو خریدم سه چرخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.