۸ پاسخ

من تصمیم دارم ببرمش آتلیه جشن نمیگیرم چون هنوز هیچی از جشن تولد نمیدونه فقط اذیت میشه فعلا که تصمیم اینه

ببخشید پشت سر بچه ی شما فرو رفته بود درست شد

خودمونی خیلی بهتره بنظرم

من ساده برگزار کردم دلی اینجوری قشنگ تره

من خودم تصمیم داشتم مهمونی عقیقه پسرم رو تولدش بدم و همه رو دعوت کنم، ولی الان اصلا شرایطش رو ندارم و احتمالا کیک بگیرم برم آتلیه

ایده برا تولد که زیاده..باید به شرایط خودت و خانواده و جیبت نگاه کنی...آتلیه میتونی هزینه کنی و عکس و کلیپ شیک داشته باشی..میتونی تم ساده بچینی خونه و یا دکور کامل بزنی و مهمون و...واقعا هرکس باید با شرایط خودش تصمیم بگیره

وای فکر کنم درگیره پروسه تولده اوف چقدر سخته 😑

منم همینطور ۱۰ روز مونده کادوشو خریدم ولی تم اینا موندم با اینکه مهمون نمیخام دعوت کنم دندونی مفصل گرفتم اینو فقط خانواده و خودم شوهرم کادو اینو خریدم سه چرخه

سوال های مرتبط