سلام منم دقیقا مثل شمام لطفا اگر ازمایش دادین پریود شدین اینجا خبرشو بزاری🥲
منم باید ۱۴ و ۱۵ ام پریود میشدم ماه قبل قرص اورژانسی خوردم درد سینه دارم بی بی صبح زدم منفی
به نظرم که مجددا داری مامان میشی🥺😍
خاله داره ها تکرار کن
من هاله میبینم یه هفته دیگه تکرار کن
انگاری هاله داره
نه عزیزم منفیع
هاله داره انگار چندروز مونده به موعدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.