۵ پاسخ

یعنی بخیه های بیرونی شما هنوز نیفتادن؟

من بخیه هام افتادن فقط داخلیا هستن هنوزن من فقط با سرم شستشو میشسنم با سشوار خشک میکردم

آب و صابون نههههه فقط آب خالی بعدش هم با سشوار خشک کن همین
من سه سال پیش زایمان طبیعی داشتم خیلی زیاد بخیه خوردم ولی اصلا برای بخیه هام مشکلی پیش نیومد تمام نکات بهداشتی رو رعایت کردم

اره عزیزم عفونت از رو پرینه که بخیه هست شروع میشه
بخیه های بیرونی رو باید تمیز خشک نگهداری کنی مواطب باشی
نکات بهداشتی رو رعایت کنی
تا به بخیه های داخلی آسیب نرسه

شما طبیعی بودی؟

سوال های مرتبط