🤣بنده ده ماهه عقب افتاده ولی باردار نیستم
۲۰ روزه دقیقا:)
هیچی بخاطر تنبلی تخمدان
معمولا که میشم ولی دارو باید بخورم مرتب شه.اگه زیاد دیگه دیر شه میرم دکتر دارو میده پریود میشم
آره عزیزم
من از وقتی زایمان کردم دائم پریودی هام عقب میفته کار خاصی نمیکنم منتظر میمونم تا پریود شم
اره مال من20روز عقب افتاد 😑
البته مال تیروئیدام هستش دیگه از وقتی دارو مصرف کردم عقب نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.