۴ پاسخ

🤣بنده ده ماهه عقب افتاده ولی باردار نیستم

۲۰ روزه دقیقا:)
هیچی بخاطر تنبلی تخمدان
معمولا که میشم ولی دارو باید بخورم مرتب شه.اگه زیاد دیگه دیر شه میرم دکتر دارو میده پریود میشم

آره عزیزم
من از وقتی زایمان کردم دائم پریودی هام عقب میفته کار خاصی نمیکنم منتظر میمونم تا پریود شم

اره مال من20روز عقب افتاد 😑
البته مال تیروئیدام هستش دیگه از وقتی دارو مصرف کردم عقب نزدم

سوال های مرتبط