سلام مامانا چرا من وارد ماه هفتم نشدم پس😑

تصویر
۱۶ پاسخ

چون یک روز دیگ میری تو هفت ماه

😂😂😂😂شانس نداری

فردا ایشاالا

من ۲۰ مردادم🥹

دوشنه وارد هفت ماه میشی

۹۹ روز برای من زد ماه هفتم

۲۶هفته مه کامل شد میزنه هفت ماه هنوز دوروز داری تا کامل شدن خواهرم

فرداشب واردش میشی

همیشه یک روز عقبه گهواره مثلا من وارد ۲۰شدم اما بیزون ۱۹نشون میده وقتی ۲۰/۲میشه مینویسه ۲۰هفته یک روز اینطوری انوقت میزنه مثلا هفته ۲۰تو هفته ها ۲۱بیرون که داره یک روز عقبه

فردا میری ۷ ماه
دو رقمی میشی الان ۱۰۰ روزه
۹۹ روز میری تو ۷ ماه

تو ۹۹روز مونده مگه نمیره مکه میشع

۲۵ هفته و ۶ روز میری ت ماه هفتم

خب تازه امشب دارد ۲۵ هفته و ۵ روز شدی روز پنجم ک تا انتخا بره بشه ۲۵ هفته و ۶ روز وارد ۷ ماه میشی یعنی فرداشب

فردا وارد میشی

گهواره باهات لج کرده

گهواره عقب افتاده😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس ونینی مامان امیرعباس ونینی ۵ ماهگی
مامان نورای زندگیم مامان نورای زندگیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی