۶ پاسخ

من اصن درد نداشتم nst درد نشون میداد البته من سز شدم

اگ منظم بگیره ول کنه

قطع نمیشع کلا دیگ هی میگیره ول میکنه

فاصله بین دردات همش کمتر میشه
بعد هر پنج دقیقه هی درد میگیره

هر ۱۰ دیقع یبار درد پریودی

قط نمیشه دیگه و هربار شدیدتر میشه

سوال های مرتبط