۵ پاسخ

بارداری سومته رحمت تو فشاره ممکنه چسبندگی هم داشته باشی
عزیزم حتما برو دکتر یه وقت احتمال زایمان زودرس نباشه

منم سررادوین خیلی درد داشتم ولی بیشتر زیرشکمم بود بعد رفتم موقع سزارین دکتر شکممو باز کرد گفت چسبندگی داری خیلی درد کشیدی که!
بعد گفت چرا به من نگفتی درد داشتی
توهم برو به دکتر بگو
البته فشار سر بچه هم هست که میادپایین
راستی حال پدرت چطوره؟ بهترشده؟ دایی من سه ماه پیش درحین عمل قلب سکته کرده بینایی ش خیلی کم شده وهنوز خوب نشده

منم درد داشتم موقع بارداری خیلی سخته
درکت میکنم

منم سر دخترم اینجوری بودم هفته های پایین میمردم قشنگ گریه میکردم رفتم دکتر گفت طبیعیه بچه اومده پایین تر فشار وارد میکنه

به دکترت گفتی؟

سوال های مرتبط