بدوش کمپرس سرد بزار
قرص کابرگولین هست باید دکتر بنویسه یدونه خوردم از اون
کمپرس سرد هم گذاشتم
تو خواب عمیق بهش بده. سینه ات خالی میشه آروم میشه. برگ کلم هم خوبه بزاری روش. ولی بهترین ک من سر هردوتا دخترم انجام دادم توخواب عمیق یکبار دادم خورد
من شب سوم یواشکی تو خواب بهش شیر دادم طودی کامل سینه تخلیه بشه از فرداش اب رو اتیش بود دیگه هیچ دردی نداشتم
تجربه من این بود باسینمو با آب گندم بخورمیدادم با حوله خشک میکردم بعد سینمو میکشیدم تو پلاستیک فریزری یا ماساژ با آب گرم .نباید بدوشی سه چهرروز خشک میشه
شبا گریه نمیکنه برا شیر
منم از دیروز عضر گرفتم .تو سینم گلوله شده.یکم مالش دادم بهتر شد. اگه دیدم بدتر شد میرم زیر دوش مشدوشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.