۴ پاسخ

با شامپو بچه بشور هی باد سشوار بگیر...زود خشک میشه

سرم شستشو استفاده کردم و اسپری نیواشا خیلی خوبه

من از روز اول شروع کردم با آب ولرم و بتادین میشستم و بعدش با سرم شستشو میشستم با دستمال اروم اروم خشک میکردم بعدم سشوار میزدم از روز۵ شروع به افتادن کردن روز ۱۵ آخریش افتاد بعضی روزا ۳ ۴ تاش با هم میفتاد

اب نمک‌رقیق‌نشستم و هی مدام بعد از هر دسشویی خشک‌کردم‌نمیتونی سشوار دستمال حتما خشک کن

سوال های مرتبط