به نظرم واکسن سبکی نیست از دو ماهگی سخت تره ولی خداروشکر بخیر گذشت .گذروند.
ما دیروز زدیم.
ببین دو ماهگی خیلی گریه کرد و رون پاش درد گرفت و تب کرد ولی چهار ماهگی رون پاش زیاد درد نکرد ولی شب همش بیدار میشد و بیقرار بود انگار بدن درد داشت ولی تب نکرد یبار ۳۸ شد اونم قطره رو خورد زود اومد پایین بنظرم چهار ماه سبک تر بود
منم دو روز دیگ باید ببرم چقد استرسش دارم
عزیزم. واکسن امیر علی جان رو زدی؟چطور بود؟
از دوماهگی راحتتره
نگران نباش
هیچی من عاشق واکسنام😍پسرم بزرگتر میشه باهر واکسن و اینکه خیلیم خدب میگذرع
منم یه هفته دیگ واکسن ۴ ماهگیشه
پسر من برا دو ماهگی تب نداشت بنظرم ب بدن بچه بستگی داره
انشالا ک برا امیرعلی کوچولو حسابی سبک و راحت بگذره😇🥰
سبکههه
الهی تو چرا ماهگی وزنش خب بود عزیزم
چهار ماهگی خیلی سبکهنگران نباش
برای پسر من خداراشکر راحت بود ،ان شاالله برای شما هم راحت باشه
وای ما هم امروز میریم برای واکسن🤦♀️
برا من از دوماهگی بهتر بود خیلی دیروز زدم
من دیروز زدم یکم بیقراری داشت و بدنش گرم شد یکم سبک بود خداروشکر ..انشالله برا شماهم سبک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.