۱۰ پاسخ

عالی چهارماهگی

انشالله سبک باشه

انشالله عزیزممم. چندکیلو بود؟

پسر منم همین امروز زدم 🥹البته دوتا زد گفت یکی دیگه شو ندارن یک ماه دیگه بیارش

منم دیروز برا دخترام زدن
یکیشون خیلی اذیت شد و تب میکنه ولی اون یکی فقط یکم بی قرار شد
بچه ها باهم فرق دارن انشالله که برای آرنیک جان خوب و سبک باشه

من پس فردا باید ببرم بزنم
استرس دارم
قبلی خیلی خوب بود
ب نظرت اینم خوب پیش میره؟

منم تازه زد خدا کنه ک سبک باشه🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺

من فعلا نزدم بهداشت محل زندگیمون میگه واکسن نداریم باید بیارن

ایشالا سبک باشه
پسر منم سه شنبه واکسن 4 ماهگی داره

اوخییی بسلامتی سازگار باشه

سوال های مرتبط