عالی چهارماهگی
انشالله سبک باشه
انشالله عزیزممم. چندکیلو بود؟
پسر منم همین امروز زدم 🥹البته دوتا زد گفت یکی دیگه شو ندارن یک ماه دیگه بیارش
منم دیروز برا دخترام زدن
یکیشون خیلی اذیت شد و تب میکنه ولی اون یکی فقط یکم بی قرار شد
بچه ها باهم فرق دارن انشالله که برای آرنیک جان خوب و سبک باشه
من پس فردا باید ببرم بزنم
استرس دارم
قبلی خیلی خوب بود
ب نظرت اینم خوب پیش میره؟
منم تازه زد خدا کنه ک سبک باشه🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺
من فعلا نزدم بهداشت محل زندگیمون میگه واکسن نداریم باید بیارن
ایشالا سبک باشه
پسر منم سه شنبه واکسن 4 ماهگی داره
اوخییی بسلامتی سازگار باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.