چرا باید بخاطر دهن اینا بچه بیاری اونوم پسر
دختر برکت خونس نور چشمه خانوادس
دلسوز خانوادس
ولش کن این حرفا کاراشون
شاید تاثیر داشته باشه ولی نه صددرصد باید خدا بخواد و بده از خدا بخواه
دختر برکت و نور خونس هرکی دختر نداره واقعا باخت داده
جات بودم دخترمو ی لباسای میپوشندم ک دنیا بخودش ندیده باشه😂😍ست های مادر دختری میزدیمممممم
باهم میرفتیم عشق حال 😍وای دلم خاست دخملی🥲
تو بجا اینا محبت دوبرابر کن نسبت ب دخترت
دخترتو تو کلاسای سرگرمی هرچی هست بزار حمایت کن بزار ب جاهای بزرگی برسه ول کن حرف مردمووووو هر کار کنی بازم حرف هست
تو کلاسای شنا بزار کلاسای نقاشی کلا بهش برسسسس بزار حسودی کهیر بزنن هرچی گفتن از پسرشون دیدی تعریف کردن با خنده بگو الان خوبن پس فردا عروس بیارن گوشه چشمشونم نگاتون نمیکنن هرچی باشید مادرشوهرید سریع پاشو بیا نزار اصلا حرف بزنن😍دختر برکت زندگیه دختر نور زندگیه
بزار بزرگ شه خودم دوتا برادر دارم
اما بیشتر از اونا من بفکر خانوادمم واسه همین پدر مادرم توجه خاصی بهم دارن😍ینی نصف شب بزنگن بیا بدو پامیشم میام برای هرکمکی
درکت میکنن با پوست و استخون
اولا من به شخصه ارزوم بود ی دختر داشته باشم که خدا لایق دونست و داد اضلا دلم نمیخاست پسردار بشم به دلایل زیادی کلا از پسر خوشم نمیاد.
الان خاهرم بارداره اونم دختره اما اونا پسر میخاستن جاریش ی پسر داره ۱۴سالشه انقد اومد بهش طعنه زد و اذیتش کرد زن حامله رو انداخت گریه که الان ی طرف صورت پسرش تمام پوست شریخته بردن دکتر گفته مشکوک به سرطانه نمونه برداری کرده هنوز جوابش نیومده کاش یاد بگیریم انقد تو کار هم فضولی نکنیم.
ببین عزیزم اول که دختر و پسرش فرقی نداره
مهم اینه که خوب تربیت بشن!چه پسرایی دیدم که حانوادشونو ول کردن و چه دخترایی که پشت کردن به مامان باباشون ، فقط از خدا بخواه صالح باشن
دوما این که خدا صلاح هر کیو بیشتر میدونه من همیشه میگم خدا به هر خانواده چه دختر بده چه پسر در واقع چیزیو میده که اون خانواده بهش نیاز دارن و به صلاحشونه
اصلا به حرف بقیه توجهی نکن، هرکاری کنی مردم حرف در میارن و طعنه میزنند، الان پسر داشتی هم پز دختراشون رو بهت میدادن، تو فقط راضی باش ب رضای خدا، میخوای بچه هم بیاری هرچی خدا داد همون رو بگو شکرش
وای هنوز یعنی ادمای اینجوری پیدا میشن😐به نظر من که دختر خیلی بهتره،هم شیرینه هم مهربونه،پسرا خیلی ضمخت ان
برای مردم زندگی نکن عزیزم تو هر چی بگی اونا یه چیز برا گفتن دارن به اوناچه
حرف مشت سر دقیقن پشت سرت وبرات نباید ارزشی داشته باشه
دختر یه چیز دیگس
بگو فردا عروس اومده با صدتا بد بیراه یه آب داده دستتون قدر دختر میدونین
خودمونو نگاه نکنیم زمونه زمونه بدی شده
بله میشه بارژیم اینا پسر اورد
عزیزم منم دختر دارم
با دختر روح ادم لطیف تر میشه اونایی ک ندارن بنظرم کمبود دارن
توام انقدر به حرف بقیه اهمیت نده مردم هرکاری هم کنی حرف میزنن
من دوتا سقط داشتم قبل دخترم میگفت این بچش نمیشه
الان ک بچم ۷ ماهشه باردارم میگن چقدر عجله داشتی و فلان
با اینکه خدا خواسته بود
ولی در کل برای خودت زندگی کن ن حرف مردم
برای مردم زندگی نکن هیچوقت و زندگی خودتم خراب نکن خیلیا حسرت دارن یه بچه داشته باشن دخترو پسرشم مهم نیست براشون حرف دیگران برات مهم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.