دوستان تو هفته من دل درد طبیعیه؟ یهو دل درد شدید میگیرم.

۷ پاسخ

میگم تو ای هفته اشکال ندارع من با خط واحد برم خیابون ؟طوری نمیشه

وای منم خیلی دل درد میگیرم هووف

دقیقا منم همینجور ی دل درد بدی عین گرفتگی

اره عشقم منم همینجورم دردش کپی دل درد پریودیه

آره منم مثل شما بودم

سلام چند وقته تو اقدامی بودین ؟
کی فهمیدین؟

بله عزیزم طبیعیه تا ده هفته ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهاروهدیه مامان بهاروهدیه هفته بیست‌وهفتم بارداری