سلام
دوستان تو هفته من درد زیر دل یا کمر طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

اره عزیزم من خیلیییی درد داشتم بعد تو سونو انتی گفتن طول سرویکس کمه و سرکلاژ شدم و بعدش خوب شد دردام. از اول هم دکتر شیاف برام نوشته بود

من ترشح هم دارم زیاد
خیلییییی اذیت کننده‌س
میشه بگید شماهم داشتید آیا؟

اره منم درد داشتم

منم اوایل درد داشتم

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری