درد کمر و پهلو و زیر دل و رون پا طبیعیه تو هفته من

۶ پاسخ

همه چی الان طبیعیه فقط استرس نداشته باش

منم همینجورم

همشون طبیعی ولی ب شرطی ک خور ریزی نداشته باشی . بد درد ش ۳ برابر پریدی شد باس بری دکتر وگرنه این دردا هممون کشیدیموانشالله ۷ هفته خوب میشی درداش خیلی کمتر میشه

منم بخدا اینجوریم تایپک بخونید خیلی نگرانم

آره عزیزم منم داشتم داره کمتر میشه هر روز

اره تو بارداری هر دردی ک قابل تحمل باشع طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته دهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا مامان آرشا هفته سی‌وهفتم بارداری