همه چی الان طبیعیه فقط استرس نداشته باش
منم همینجورم
همشون طبیعی ولی ب شرطی ک خور ریزی نداشته باشی . بد درد ش ۳ برابر پریدی شد باس بری دکتر وگرنه این دردا هممون کشیدیموانشالله ۷ هفته خوب میشی درداش خیلی کمتر میشه
منم بخدا اینجوریم تایپک بخونید خیلی نگرانم
آره عزیزم منم داشتم داره کمتر میشه هر روز
اره تو بارداری هر دردی ک قابل تحمل باشع طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.