۱۶ پاسخ

دختر منم دارش

دختر منم متولد شد پشت سرش هست

پسر منم داره

والا دختر منم داره میگم طبیعه

پسر منم داره

دختر منم وقتی زیاد به کمر بخوابه اینجور میشه بعدشم خودش میره

اگه از اول بوده ک طوری نیست بوسه فرشته بهش میگن اما اگه جدیدا اومده حساسیته

عه پسر منم داره .پشت سرش دقیقا وسط

پسر منم گه گاهی اینجوری میشه پشت سرش
بنظرم از گرماست چون وقتی سرش و میزاره رو بالش میخوابه تایم طولانی اینجوری میشه بعد میره

پسر منم داره ب مرور میره خارجیا میگن وقتی لک لک بچه رو میاره از اونجاش گرفته ک قرمز شده :)

خال بوسه فرشتس به مرور میره

دخترمنم داره نمیدونم چیه فهمیدی ب منم بگوگلم

پسر منم داره میره به مرور

اکثر بچه اینجورین بنظرم

دختر من از اول که بدنیا اومدهمینجوری بود

الرژی داره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی