۱ پاسخ

هوووف امان از سرفه...پسر منم هس
..دکتر برده بودم دوجور شربت داد ...اول گفته بود بستری قبول نکردم بعد دارو داد خوب شد..الان دوباره گاهی سرفه داره

سوال های مرتبط

مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی