سلام کسی تجربه درد قفسه سینه داره تو بارداری

۶ پاسخ

من به دکترم گفتم گفت از معدت هم میشه

من بخاطر معدم اینطوری میشم الان چن روزه سنگینه

بخاطر معدس عرق نعنا بخور

بخاطر سنگینی معده است بیشتر وقتها۰۰۰من بخاطر معده ام اینطور میشم

گاهی یهو قفسه سینم درد میگیره چندتا نفس عمیق میکشم ول میکنه دردش بهتر میشه

منم دیروز هی درد میگرفت تیر میکشید

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری