۵ پاسخ

آره منم دقیقا همینطوریم انگار یچیزی فشار میاره به دنده سمت چپم سنگینی میکنه

پرزانتاسیون : variable کسی می دونه جنین چجوری قرار داره؟🙁

اون غشار بچه نیست.اون معده س عزیزم.یکم مراعات غذایی داشته باشه منم دردمیکرد وورم معده گرفته بودم.بعد غذات فاموتیدین بخور چند روز ببین بهتر نمیشی.وباروغن زیتون چرب کن

منم دوروزه اینجوریم.یابه سرمادادی یاازمعدته

منم خیلی زیر سینه چپم درد میکنه انگار استخونه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری