آره منم دقیقا همینطوریم انگار یچیزی فشار میاره به دنده سمت چپم سنگینی میکنه
پرزانتاسیون : variable کسی می دونه جنین چجوری قرار داره؟🙁
اون غشار بچه نیست.اون معده س عزیزم.یکم مراعات غذایی داشته باشه منم دردمیکرد وورم معده گرفته بودم.بعد غذات فاموتیدین بخور چند روز ببین بهتر نمیشی.وباروغن زیتون چرب کن
منم دوروزه اینجوریم.یابه سرمادادی یاازمعدته
منم خیلی زیر سینه چپم درد میکنه انگار استخونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.