بچها کسی جدیدا آی وی اف تعیین جنسیت انجام داده ؟ هزینش چقدر هست

۸ پاسخ

من لایک کن بیینم اگ کسی ج داد

میشه اگه متوجه شدی به منم بگید؟ و اینکه ۱۰۰ درصده

من شنیدم با ایو ای هم تعیین جنسیت انجام میدن
اون انگار مراحلش آسون تر و کم هزینه تر هم هست
دوست دارم بدونم کسی تابحال انجام داده و با همون جنسیت که می‌خواسته مثبت شده یا نه .
من تو گوگل خوندم که بااین روش هم میشه تعیین جنسیت کرد

برای تعین جنیسیت حتما باید خصوصی بری جاهای دولتی ای وی اف برای ناباروری هس
تقریبا ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومن میشه ولی خب صد درصد قطعی نیس ممکنه جنین تو رحم نمونه و مثبت نشه
مراحلش سخته
داروهای هورمونی تخمک کشی بیهوشی باز انتقال اگر مثبت شد تا اخر حاملگی امپول و شیاف استراحت و...

۳تا پسر داری؟؟؟؟
میخای بعدی دختر بشه درسته عزیزم؟

دخترعموم۱۳۰میلیون داد،مشهدالبته،برای پسر،سونوگرفت دخترشد
دخترخالمم چندروزپیش برای دختر گذاشت که کلاپوچ شداونم۱۳۰به بالا،چون قیمتابالاتررفته این دونفرکه نشد شایدبدن فرق کنه

بالای صد تومن در نظر بگیر و پروسه دردناکی هم داره بابد ازت چن تا تخمک بکشن

یه ۱۰۰ میلیونی میشه ، بستگی داره کجا باشه ، اهواز که قبل از عید من یه خانومی تو آزمایشگاه دیدم که آزمایشگاه ۴۰ ازش گرفت دکترشم ۶۰

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری